maandag 3 januari 2022

Een goed begin



Een heel nieuw jaar vol mogelijkheden strekt zich voor ons uit.
Het was een "rustige" jaarwisseling: de hele dag
waren de carbidjongens op de achtergrond te horen.
Het vuurwerk viel mee, hoewel ik nu en dan verbaasd was over de kracht er van.

In elk geval: de beste wensen voor het komende jaar!

Ik ben goed begonnen: een miniatuurtje maken. 
Vorig jaar ben ik er ook mee bezig geweest  hier, hier en hier 
kun je het bekijken. 
Nu vond ik het papier weer en voor ik het wist,
had ik op Nieuwjaarsdag al iets gemaakt!

 

En dan dit mooie formaat boek van  Khadi papier.

De voorkant is nog niet af, vind ik. 
Maar daar komt later wel een aanvulling voor te voorschijn.


Een stapeltje afgeschreven exemplaren van het blad Happinez
zijn ook altijd goed voor teksten en randjes langs bladzijden. 
En dan maar leggen met alles wat er te voorschijn komt...

Ik wens iedereen creativiteit om de pieken en dalen 
van 2022 elegant te navigeren...


en....er is garen voor de sjaal onderweg..... spannend!

3 opmerkingen:

Marguerite zei

De beste wensen voor een creatief en gezond nieuw jaar.

Elizabeth zei

Ook bij ons was er overdag veel carbid schieten te horen. En het vuurwerk rond de jaarwisseling was bijzonder groots en veel... Snap er niks van!
Ik kijk liever naar je prachtige boekje en het miniatuurtje... Dat papier is ge-wel-dig.. Ik had het voor mijn verjaardag op mijn lijstje gezet, maar niet gekregen. Ik ga het lekker zelf bestellen.
Oh, wat zul jij uitkijken naar het nieuwe garen!

miekequilt zei

voor jou ook de beste wensen. Met veel creativiteit en inspiratie. Wat een mooi boek heb je weer gemaakt.