vrijdag 8 januari 2021

Nog even doorzetten!




De plakstiften beginnen beginnen nu echt op te raken
en zelfs die flinke pot met lijm laat  de bodem zien.
De laatste restjes haal ik er uit....




Het werk aan de rolodexkaartjes moet wel doorgaan,
want het einde komt in zicht.





Dit is het allereerste kaartje: 26 januari 2020.
En hier zie je die van de eerste dagen van 2021.




Elke avond "huiswerk" maken!




Gistermiddag maakte ik dit miniatuurtje, 
naar aanleiding van een blogbericht
Het thema is: "Flügel". 

Als je op de link klikt, zie je de thema's voor het komende jaar. 
De bedoeling is op klein formaat te werken b.v.  10 x 10 cm.
Ik heb deze handgeschepte papiertjes. Die zijn A6 (11 x 15).
Lijkt me ook een goede maat. 

Nu heeft dit engeltje wel heel kleine vleugeltjes,
maar ze bood zichzelf zó aan, dat dit het geworden is.




 Daarna vond ik een geschenkdoosje met daarin nog een stel
gouden glitterschijfjes. Ze sprong er meteen in.

Of het volgende thema "Kinderspiel" ook zo simpel gaat,
wacht ik maar af...

3 opmerkingen:

iHanna zei

Wow, the rolodex project looks lovely Irene! I have never seen one of those in Sweden so I don't think they're very common here but such a fun project!

miekequilt zei

Wat is je Rolodex mooi!! Ik hoop ooit eens bij je langs te komen en dan te kunnen genieten van al het moois wat je maakt. Ik hoop dat je nog lijmstiften kunt kopen. Maar ik denk dat je bij de supermarkt nog wel slaagt.
De engel is prachtig. Ik heb even op het linkje gekeken, wat een mooie dingen staan daar. Fijn om zo’n inspiratiebron te hebben.

Anny zei

Zit echt even te genieten van je werk! Ik bestel altijd bij |Jumbo. En ik zag dat ze nu ze eigenaar van de Hema zijn ook plakstiften hebben. Die kan ik gewoon bij de bestelling zetten. Misschien hebben ze ze in de winkel ook wel. Hoewel bij onze AH dat soort dingen niet meer worden aangevuld om ze ze niet essentieel zijn.Voor ons wel natuurlijk! Waar zijn we zonder lijm? Gezellige dag. Knap hoor: iedere dag aan het huiswerk.