maandag 2 november 2020

Op mijn werktafel....


Het is een bomvol hoekje, die werktafel waar ik zit te 
werken aan de rolodexkaartjes.
Ik ben bezig sinds januari dit jaar en intussen staat
alles, wat ik nodig heb, in bakjes en vakjes bij elkaar. 


Dit is het kaartje en de dagelijkse pagina van 1 november.






 Ook het andere werkblad is vol:
Julia vindt het buiten zó stormachtig en warm
dat ze besloten heeft een  tijdje in het atelier te blijven.
Vanochtend vroeg, om half zeven, toen ik haar buiten liet,
was het al 17 graden!
(volgens Piet Paulusma, die dan altijd op
Omrop Fryslân het weerbericht doet).

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Je hebt alles wel mooi geordend staan, dat scheelt een heleboel!
Heerlijk hoekje heb je zo; alles binnen handbereik en je kunt meteen beginnen...
Natuurlijk houdt Julia je graag gezelschap, en dan nog het liefst bovenop de spulletjes waar je mee bezig bent!

In de weer zei

fijn zo’n werkplek waar je alles kunt laten liggen !

Anny zei

Ja, het was heel warm. Eigenlijk de avond laat ervoor ook al. Wat een productie! Knap hoor om dat vol te houden. Er zitten juweeltjes tussen. En geef Julia eens ongelijk.Op zo'n prettig plekje wil je echt wel zijn.

miekequilt zei

Watha dig om alles zo bij elkaar te zetten. Heerlijk, die Rolodex. Ik had er ook eens voor op marktplaats gekeken, maar ik houd het toch nog maar even bij de lapjes. Maar ja, als ik het bij jou zo zie, blijft het me lokken.