vrijdag 9 oktober 2020

Ik trek alle laadjes open....


Jeetje, wat een regen gisteren!
Snel de weekboodschappen in huis gehaald en toen 
was er maar één ding te doen:
alle laadjes in het atelier opentrekken....
Het Slow Stitch project kan alles gebruiken:
mooie lintjes uit het oude ladenkastje, speciale garens (ooit meegenomen
van de Knitting & Stitching Show in Londen),
een bak vól restanten quiltstofjes.
Terwijl de regen tegen de ramen sloeg
ging ik helemaal los...




Dit vierkantje was ook lint, nu is het een 
extraatje op een pagina. 


Saristofjes komen ook goed van pas en
natuurlijk ook de kraaltjes erbij.
Voor ik het wist, was het al tijd voor de lunch.
's Middags knapte het weer gelukkig een beetje op.


Het zwarte boekje is ook al vol,
hier zijn de laatste pagina's, die ik maakte. 
(Klik op het plaatje om ze groter te maken)


een bladzijde uit een oud paspoort van mijn vader.
Aan de stempels zie ik, dat dit hun eerste reis
naar Singapore was.
Ze gingen er heen om de eerste verjaardag van mijn nichtje
mee te maken. 



Het volgende plakboek is een dagboek
uit de voorraad, van Happinezz.



Dit wordt een combinatie van pagina's van mijzelf en
citaten/foto's die in het dagboek zitten. 
Hier kan ik een hele tijd mee vooruit!

 

6 opmerkingen:

Elizabeth zei

Heerlijk als zulke laatjes open gaan! Waar regen niet goed voor is...
Wat ben je heerlijk bezig. Herinneringen hier en daar, combineren, afwegingen maken.
De tijd vliegt! Je zwarte boekje vind ik zò leuk. En nu alweer een nieuw boek!

Marguerite zei

We kunnen niet zeggen dat er te weinig water is gevallen. Hihi... Wat een nattigheid. Het gras zak je in tot ver over je enkels.
Leuk boekje maak je weer. Al zou ik nooit gedurfd een blaadje uit dat oude paspoort te scheuren. Al heb je er zo veel meer aan.

Mevrouw W. zei

Leuk om bezig te kunnen zijn met dingen die je in voorraad hebt.

kaneeltje zei

Wat ben je toch altijd heerlijk bezig

In de weer zei

Wat fijn om zo bezig te zijn in je atelier om van die prachtige boekjes te maken.
Heerlijk is het dan om zóveel volle laatjes te hebben.

miekequilt zei

Wat een mooie volle kleurige laatjes. Heerlijk om met de inhoud aan de slag te gaan. En dan maak je er meteen maar weer prachtige werkjes van.