donderdag 17 september 2015

Werkoverleg



Vanmorgen las ik het blogbericht van Blijdatikbrei, waarin Jeanet het heeft over het assortiment van je lokale winkel. Het is toch te gek, dat je daar van alles bij elkaar zoekt, nummers noteert, zegt, dat je er nog-even-over-nadenkt en dan thuis alles online bestelt. Schandalig!
Het bericht eindigt met een paar tips voor het gebruik van restjes voor grappige projecten. Maar... ook een foto van bolletjes in heel veel kleuren in een grote, glazen vaas.

De Apies en ik gingen in Werkoverleg: 
de trommel was wel érg vol en
de tafel eigenlijk ook
(met al dat leesvoer er nog bij...)

"Op zolder staat nog " zei ik.
"Halen! "zeiden ze..






En het is gelukt, alleen die gele bol lukt maar niet...

De Trommel staat nu boven en is gevuld 
met heel veel zelfgemaakt boekjes.




Voor het raam - kun je er lekker door bladeren
voor inspiratie.

4 opmerkingen:

Elizabeth zei

Ook leuk! Zo wordt je trommel een wisselende expositie ... En de aapjes helpen wel mee!
Ja, ik vind dat ook schandalig van die dames bij Jeanet in de winkel.. ik snap niet dat je zoiets durft.
En nu maar hopen dat zij haar bericht ook lezen!

Bezig Plus zei

Las het ook van Jeanet..... akelige ervaring als je zo je best doet zoals zij.....
Enig je trommel met boekjes..... vast heerlijk om alles terug te kijken.....
Heerlijk zo'n wolligbolletjesapenkunstwerk......
Herfstige groetjes

Truus zei

Gezellig zo samen een oplossing zoeken voor de bolletjes -een goede manier om je mooie boekjes in de trommel te doen. Het kussen is prachtig geworden!
Goed weekend
groetjes, Truus uit Drenthe

Anny zei

Dat is een heel goed idee! Hier staat ook nog een levensgroot windlicht. Alleen jammer dat ik net m'n bolletjes verwerk tot toverbollen! :) Wat een heerlijke verzameling boekjes. Daar kijk je met plezier naar!