woensdag 4 februari 2015

Television - Journal52


Het thema van Journal52 is deze week: Television. Daar moest ik toch weer over nadenken - hoe belangrijk is de tv voor mij? Ik kijk heel weinig en dan het liefst nog iets van de BBC - Escape to the Country of  een programma over de restauratie van oude huizen; programma's over antiek of natuur. Dat is het wel zo'n beetje.  

Toch kun je er niet zonder, er gebeurt zoveel in de wereld, je moet wel op de hoogte blijven.

Dus...dat werd het: blik op de wereld, dat is de reden waarom ik tv kijk. 
Ja en toen nog iets bedenken om het uit te beelden. Tjonge, dat viel even niet mee: een raam, een pagina met een gat er in, mwah...

Ik vond een pagina met bijzondere patronen, ik geloof, dat het artikel ging over magnetische velden.
Hier staat het voor de verbindingen, die je legt door tv te kijken. Je blik op de wereld wordt verruimd. Misschien niet voor iedereen direct duidelijk, maar dit is het geworden ;))

Nog een paar foto's uit dit boekje:

dit is de voorkant, met een paar viltbloemetjes erop








Een paar jaar geleden al eens in begonnen, maar niet volgemaakt. Nu heel geschikt voor deze pagina's.

3 opmerkingen:

Gonny zei

Nou ik vind het heel duidelijk uitgebeeld en verklaard!

Elizabeth zei

Tja, best lastig onderwerp hè... maar je hebt het leuk vorm gegeven. Het valt me op dat veel creatieve mensen geen verstokte tv kijkers blijken te zijn...

Anny zei

Best een moeilijk onderwerp! Maar wel mooi gelukt. Voor escape to the country ( hele oude afleveringen ook op zondag op SBS 6 om half 6) zet ik graag mijn programma om. Gisteravond was er op BBC 2 een nieuwe aflevering van the sewingbee. En dat was ook erg vermakelijk. Wat een stress! Gezellig weekend. Anny.