vrijdag 27 februari 2015

Aromatherapy - Journal 52


Het thema voor deze week bij Journal52 is Aromatherapie. Mmm, ik heb geen geurkaarsen of wierook in huis. Dit onderwerp kan ik niet zo veel mee,wel met het gevoel dat het geeft..

Ik liep er de hele week over na te denken: als ik aan aromatherapie denk gaat het over: je fijn voelen, ontspannen zijn. Wanneer krijg ik dat gevoel? Als ik aan de zee denk: de ruimte - het licht - de wind - lekker wandelen - het water om je voeten.

Ik heb dat gevoel uitgebeeld met de tint blauw en de frisse bloem (uit een Hema servet). Het is maar een eenvoudige pagina geworden, misschien lukt het volgende thema beter..

1 opmerking:

Truus zei

Vind het er leuk uitzien deze bladzijde.Bij aromatherapie schiet mij gelijk het woord Bachbloesemtherapie te binnen-waarom? -geen idee.
Wat ziet jouw werkkamer er netjes uit! Moet ook nodig eens opruimen.
Je borduurwerkje is ook mooi geworden-ben nog steeds halverwege-teveel andere dingen bezig.
gezellige dag
groetjes,Truus uit Drenthe