maandag 9 december 2013

Even doorbijten!


Een tijdje geleden zag de oude top er zo uit. Ik had het middendeel los geknipt van de beide zijstukken. Even wennen en nadenken over de volgende stap.


Gelukkig was er meer materiaal en ik naaide er een onder- en bovenkant aan. Werd het al beter van, vond ik. Toch bleef het knagen, beetje spikkelig - die zijkant...


Extra stipjes verdelen? En de zijkant bijknippen? Toe maar, niet bang zijn!




Bovenkant verder bewerken - er moet reliëf in!



en dan ook de onderkant meenemen - er kan wel wat af, zodat die zwarte stippen meer nadruk krijgen. 

Dit is 'm op dit moment - nu ga ik weer aan de hartenpaneeltjes werken. De rechterkant blijft nog even zoals hij nu is. Ik vind dat kleurige randje wel grappig. 

3 opmerkingen:

Wilma zei

Hoi Irene,
Het gaat er steeds spannender uitzien!!!!! Mooi hoor!

Anny zei

Leuk die "losse stippels". Misschien een ideetje om die ook over de rest te strooien?

Richt zei

Erg mooi geworden Irene! Mooi de zwaardere bovenkant en de losse stippen onder.

groetjes Richt