dinsdag 20 maart 2012

Day after the night before...


"Ja, dank u voor de goede wensen - ik heb een fijne verjaardag gehad. Nu trek ik me even terug om een dutje te doen". 

Allemaal gekheid natuurlijk, die verjaardag... Het kwam allemaal door de muizen, die ze vangt. De ene na de andere zit in de gang en vliegt bij de muren op. Kat aan de kant zetten (achter de deur smijten en dan staat ze door het onderste raampje te roepen), muis vangen (die ont-zet-tend vlug zijn), snel door de voordeur naar buiten dragen en vrijlaten in de gemeentetuintjes. 

Ik zag op de site van Molly Makes een link naar het patroon van een gebreide muis (een gratis patroon op Ravelry (van Rachel l Borello Carroll ).


Dát is een leuk dingetje om te breien... Nr. 1 werd het kadootje voor Action Girl. Nr. 2 wordt aan gewerkt - eens kijken of ik er een ander typje van kan maken. Alleen al door het kopje in een andere stand vast te zetten lijkt hij al heel anders.

3 opmerkingen:

Mapi zei

Wat een prachtige foto, echt een superkat !

Anny zei

Oh, als we Mollie Makes toch niet hadden! (Heb net de nieuwste opgehaald: lekker veel nieuwe adresjes om zometeen na te kijken op internet.) En.. Action girl blijft verwend worden. Supermuizen!

Willy zei

Zie haar daar liggen, de onschuld zelve.
Die muizen zijn schattig.