dinsdag 13 december 2011

RoundRobin bladzijdes

Wat heb ik de laatste maanden ook al weer gedaan? O ja... in boekjes gewerkt!
 In elk boekje 10 (!!) bladzijdes maken, dat neemt wel wat tijd...
Even van elke boekje een voorbeeld om een indruk te krijgen:

Voor Anna een poëziealbum versje met een echte, heel oude, foto erbij.

Voor Linda, die zelf kleding naait, een bladzijde uit een oude handleiding voor kleding maken, compleet met patroon om uit te vergroten.

Voor Charlotte een nieuw soort strippenkaart, nu de oude niet meer bestaat.

Voor Bouwina ben ik uitgegaan van een paar PIP plaatjes. Daar passen de gekleurde vlinders erg mooi bij.



Voor Judith véél kleuren.


Voor Thea heb ik harten bij elkaar  gezocht.


Voor Jolanda ging de inspiratie uit van mindfulness en meditatie.



2 opmerkingen:

Anny zei

Wat ben je fantastisch bezig geweest. Alles heel persoonlijk gemaakt en ik weet niet wat ik zou moeten kiezen voor de allermooiste! Die kleurige, nee.. de eerste met de foto is ook zo mooi! Nee, ik kan niet kiezen!

Willy zei

Best wel moeilijk om voor iedereen iets te bedenken, maar het is je goed gelukt, het ziet er heel mooi uit.
Groetjes