zondag 18 december 2011

Kerstkind onder de boom

Alweer een drukke dag achter de rug: op het huis passen, terwijl de baas en het vrouwtje op meubeljacht gaan; daarna  meehelpen de Kerstspullen van boeven te halen (sjekken of het vrouwtje wel écht alle ballen te voorschijn heeft gehaald); alles goed bekijken terwijl het in de boom gehangen wordt...

En hé, hé ein-de-lijk is het klaar... DE BOOM STAAT.

Mooi kleed eronder - dat is voor het Kerstkindje - duh, moet je daar ook weer op wachten...

"Ik ga daar lekker ligguh, hepik welferdient...."

1 opmerking:

Anny zei

Heerlijk zo'n poezebeest... als ik er niet zo allergisch voor zou zijn wist ik het wel! En 't beestje kreeg zijn eigen boom, op zolder heb ik nog een doos met onbreeekbare ballen, die gebruik ik aks de hondjes pup zuijn onderin de boom. Ze zijn zo plastic dat ze stuiteren...