dinsdag 17 augustus 2010

Alfabetstempels

Don't give up 003
Een paar jaar geleden werd ik overgehaald om in Mxfcnchen een workshop van Sandra Meech te volgen. Ik had nxe9t haar eerste boek gekocht, dus, na enige bedenktijd, (twee minuten) viel het besluit om te gaan.

Het was in januari en behoorlijk koud ( en wat wxe1s ik verkouden!) in Mxfcnchen. Met twee quiltvriendinnnen had ik een paar heerlijke dagen: geweldige workshop, veel geleerd, mooie locatie bij Christine en lekker rondkijken in de stad. In de museumwinkel van de Neue Pinakothek vond ik dit stempelsetje.

Don't give up 004
  Dat leek me een schitterend souvenier uit Mxfcnchen en ik ben zxf3 blij dat ik het gekocht heb. Het heeft z'n geld dubbel en dwars opgebracht.

Vanmiddag sloeg de regen tegen de ramen, prima gelegenheid om lekker te priegelen. Action Girl erbij, oom Kobus onder de tafel en muziekje aan...

Weer een bladzijde gedaan:

Don't give up 001

Don't give up 002

 

Geen opmerkingen: