maandag 2 maart 2009

te koop: Quilting Arts magazine

Quilting_arts_002

Ik ga opruimen en dun mijn grote stapel quiltbladen uit. Dit zijn 16 nummers van mijn favoriete quiltblad, Quilting Arts magazine, de nummers 8 t/m 20 en ook nog nr. 1 (wat een latere herdruk is) en nr. 4. Het loopt vanaf 2002 t/m 2005. Ik heb het kadootjesnummer van Winter 2008 erbij gedaan. Geweldige bladen! Wat heb ik er al veel uit geleerd: borduursteken, art quilttechnieken van Maggie Grey, Beryl Taylor en Leslie Riley en andere beroemde namen. Beschermengelen en fabric books, ATC's maken, heattools. Allemaal nieuwe dingen die in dit blad onder mijn aandacht gebracht werden.  Wie (liefst in Friesland) wil deze verzameling van me overnemen? Ik vraag er x8010,-- voor. Het is een inspirerend blad en ook als naslagwerk, maar mijn ruimte is beperkt.

Quilting_arts_001

1 opmerking:

Monique zei

Goedenavond,

Ik was aan het surfen en kwam je advertentie tegen. Ik ben een startende quiltster en kan alle hulp gebruiken : ) Als je de tijdschriften nog te koop hebt zou ik ze graag van je over willen nemen. Ik hoor graag van je, alvast bedankt

Met vriendelijke groet,
Monique