zaterdag 21 maart 2009

Bezoek aan Cordi Atelier




Vandaag was ik bij Cordi Atelier in Groningen, een hele tijd niet geweest . In een gewone straat zit een winkel bomvol prachtige stoffen, een schitterende garencollectie voor weven en breien, heel veel quiltboeken en mooie kleding. Ik genoot van de kleurige hoeveelheid stoffen. Ik weet dan haast niet waar ik het eerst moet kijken: de rollen stof langs de wanden of naar de tafels vol kleine lapjes.

De Duikvluchtgroep is hier ooit begonnen. De lessen waren boven, tussen de middag naar beneden om heerlijk te snuffelen tussen al het moois. Natuurlijk heb ik wat meegenomen, wat dacht je...  Ik ben op zoek gegaan naar bloemenstoffen. Ik wil ze bewerken en op los op een ondergrond kunnen zetten. Dit is de oogst:




Op de bonte Kaffe Fassett lapjes liggen twee pakketjes met zijdecocons en handgeverfd garen van Tentakulum www.tentakulum.de    Mooie site met oa schitterende garens.
Na een praatje met Anni liep ik stralend de zon weer in. Wat zou het fijn zijn om weer in Groningen te wonen en regelmatig bij de winkel langs te gaan.  www.cordiatelier.nl/de_winkel.html

Geen opmerkingen: