woensdag 6 augustus 2008

Zweten in de warmte


Zondagavond zaten we op schema met de werkzaamheden: tweehonderd boeken naar boven gesjouwd. Nog 24 meter en één week te gaan...

Maandagmiddag om 13.00 uur een telefoontje: woensdagmorgen staan we voor de deur om de vloerverwarming te frezen. Om half twee vertrok ik naar de bieb om een middag Inlichtingenwerk te doen. Mijn man belde om hulp te regelen en 's avonds gingen we los. Dinsdagmorgen tig meters boeken verplaatsten, stellingkast afbreken en meubilair wegzetten in de garage. 's Avonds vertrok ik weer voor de avonduitlening. Om negen uur zaten we met een glaasje fris in een lege kamer. Okee.. gelukt!

Vanmorgen om 8 uur een man met een viltstift en een rolmaat. Om half negen een jonge man met ander ark: slijpmachine en een beitelapparaat. Om 12.30 uur zat de vloer vol gleuven en stukken gruis van beton. Er komt hulp om dit alles weg te werken. Om half twee vertrek ik weer naar de bieb voor een drukke uitlening met heel veel boeken, die terug komen van vakantie. Even na zes uur kom ik met een pakketje van de Chinees in een schone kamer, "gezellig" ingericht met stukken tapijt, een eetkamertafel met vier stoelen en een tv. Wat wil je nog meer....

Morgen wordt het buizensysteem gelegd en hebben we 's avonds een vloerverwarming (hoop ik).

Geen opmerkingen: