dinsdag 12 augustus 2008

Gezellig eigenlijk

Je hebt toch eigenlijk niet zoveel nodig: een plek om te eten en te slapen zijn wel het belangrijkst. Als het droog is leven we buiten en we hebben elk nog een werkkamer om bv. een tijdje tv te kijken.

's Avonds niet te laat op bed...

Beeldschoon

De kleine poes zoek haar plekje wel. Doodmoe van alle nieuwe dingen, vind ik haar op xe9xe9n van de bedden terug. Oom Kobus ligt in de wasmand de witte strijk te pletten en tante Truus heeft zich op mijn werkkamer gexefnstalleerd.

Tijdschriften_in_et_atelier

Boeken_op_de_overloop

Op de overloop en in mijn werkkamer staan een  gedeelte van de handwerkboeken opgestapeld.Handwerkboeken_op_zolder

Het eerste gedeelte van de handwerkboeken heb ik naar het werkblad op zolder gebracht. Hier kan ik ook meteen de administratie bijhouden. De rest van de boeken, voornamelijk pocketboeken staan in de garage. Dit weekeinde kregen we visite van de kleinkinderen. Toen moest ik nadenken over de plek van het speelgoed. Gelukkig, de mooie autoboeken met uitklapplaatjes lagen op zolder, goed in het zicht!

Geen opmerkingen: