maandag 21 juli 2008

Eindelijk is het af!

Deksel
Toen ik het boek "Introvert" af had, dacht ik, dat het zo klaar was. Maar na een paar dagen bleek het toch een verlegen boek te zijn. Ze vroeg om een mooie doos, waarin ze zich kan terug trekken.
Zucht, wat nu? Gelukkig had ik nog een oude verpakking staan van mijn geurtje. Nadat de inhoud (kleine flinterjes van mooie stofjes) eruit gekiept was, kon ik aan de gang. Mooie kaart (van dezelfde tekenares de kaart binnenin) heb ik voorop gedaan. Verschillende restjes scrapbookpapier passen er heel mooi bij. Voor de rand heb ik een satijnlint door een kantjesband geregen. Daarna goed ingesmeerd met gelmedium (wel wat verdund met water) en vast geplakt. Het zit er prachtig strak omheen.Doosje_met_deksel
De buitenkant van de doos heb ik beplakt met dezelfde bloemen, die ik ook in het boekje heb. Ik heb uit de servetten van de HEMA nxf3g een stel bloemen geknipt. Eerst op gewoon wit papier geplakt, zodat ze veel steviger zijn. Daarna heel zorgvuldig uitgeknipt en opgeplakt. Binnenin zit nog een hxe9xe9l smal lintje, om het leuk af te werken.

1 opmerking:

corry zei

wat een leuke site, leuke iedeeen opgedaan en die peren/walnotenjam, ga ik toch echt eens uitproberen.

Groeten van Corry (verkoopster bakkerij Posthuma)