zaterdag 12 juli 2008

Bouwvak!





Eindelijk is de vakantie begonnen voor onze "jonge" ondernemer. De tent is opgezet en het grote genieten kan beginnen.

Deze week kocht ik bij de plaatselijke JUMBO een kittenpakket van Purina. Niet alleen lekkere portiezakjes en harde brokjes, ook nog een tentje voor de poes erbij. Dat leek me leuk voor de kleine Arwen. Thuis gekomen snel het doosje open maken.
Tot mijn verbazing zat er een grappig tasje in. Daar weer in een pakketje met een elastiek er omheen. Dus, het elastiek eraf en BOFFF, het leek wel een explosie.... ineens klapte er dit tentje open in mijn handen. Foei, wat een schrik! (Nou, ja, een beetje maar). Het tentje zette ik in de kamer, er zat zelfs nog een bodemkussentje bij. Luxe, hoor. Er hangt ook nog een balletje aan het plafond, voor als je je een beetje verveelt.





Het is een grandioos succes: binnen de kortste keren werd het onderste boven gespeeld, wat een pret heeft ze er mee. Als het plat ligt, kun je er ook bovenop springen. Dan veert het en wordt je gelanceerd. Niet alleen de kleine poes is er blij mee, ook oom Kobus is er weg van.


Geen opmerkingen: