woensdag 15 september 2010

How to fit art in your life

Het gaat goed met het "boekje". Ik ga er zo vaak mogelijk even mee bezig. Dit maakte ik deze week:

Find your art (1)
"Find your Art" Als je het niet leuk vindt, wat je doet, ben je met het verkeerde bezig. Zoek net zo lang, tot je iets vindt, waar je blij van wordt.

Hiervoor gebruikte ik een kadoozakje en bond het bladerenhartje er op. Daarna heeft het een paar dagen liggen wachten: welke tekst hoort hierin? De tekst staat op een kaartje, dat kan eruit.

Find your art (2)

Daarna het volgende kaartje, waar ik eerder een metalen kroontje op geplakt had. Ook hier was het een beetje zoeken naar de passende tekst.

Go to bed

"Go to bed HAPPY" - als je 's avonds moe bent, kun je toch nog iets doen met je kunst. Sleep jezelf naar je atelier en ga aan de gang. Daarna ga je moe, maar heel voldaan, op bed. Tevreden met jezelf.

Ik heb aan het begin van het stukje het woord "boekje" tussen aanhalingstekens gezet. Ik was er van overtuigd, dat het een boekje zou worden, toen ik eraan begon. Nu wil ik er wat anders mee doen, maar wat en hoe?

Geen opmerkingen: