maandag 6 november 2023

Ik heb er al vier....

 



Het begon in de corona tijd:
nog net voor alles op slot ging,
kocht ik extra Tahitiagaren van 
Schachenmayr.
Ik had er al eentje gebreid, maar je moet
op alles voorbereid zijn bij een lockdown.
En maar goed ook!
Het is een patroon van Tanja Steinbach,
niet moeilijk en met het verloopggaren
krijg je heel mooie resultaten.
Uiteindelijk heb ik er vier gebreid....
en draag ze heel vaak omdat het katoen is en niet kriebelt. 

Toen kocht ik in de uitverkoop prachtige
merinoswol in zachte tinten.


Hier ben ik bezig met de laatste toeren: 
963 steken voor de ruchestrook onderaan.



En hij is af!
Voelt heel anders en is heerlijk warm. 
( en er is genoeg garen voor nog een paar bijpassende sokken).




3 opmerkingen:

miekequilt zei

Ik vroeg me even af, wat het waren. Maar het zijn Prachtige sjaals zag ik op het linkje. Wat een mooie kleuren en wat zal het heerlijk zijn om zo’n sjaal te dragen.

Dientje zei

Prachtige omslagdoeken. Ga eens beter naar patroon kijken. Groet, Dientje

Elizabeth zei

Prachtig garen en mooi breiwerk... Wat zullen ze lekker dragen!