dinsdag 23 mei 2023

Cadeauzakjes maken


op YouTube vond ik deze grappige zakjes
voor een cadeaukaart.
Goed voor een middagje knutselen met
mooi papier en lint.
Heel eenvoudig, alleen het inzetten van 
nestelgaten moest ik even over nadenken. 


 

Het resultaat is echt naar mijn zin. 
Sarilint als strikjes en voor het gewicht aan de flap
vond ik in de " voorraad" nog aardige hangers. 
In het filmpje had de Juf het over die hangertjes,
die je aan glazen doet op feestjes om ter eigen glas 
te herkennen. 
Als ik die nog eens tegenkom ga ik dat ook proberen. 



Deze laatste twee zijn van krantenpapier,
ooit gekocht op de Weversmarkt in Hoorn bij Joke Hardenbol.


te slap om er lint om heen te binden, 
maar ingeplakt wel weer erg leuk.



3 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een leuk project. Prachtig papier heb je gebruikt.

miekequilt zei

Dat sla ik op, wat een leuke zakjes.

In de weer zei

Dit houd ik in gedachten, ze zijn prachtig !