dinsdag 6 december 2022

Heb je nog speculaasjes over?

 




Eerst even de Affo: de sokken van Drops zijn klaar.
Prachtig patroon en heerlijk warm.



Een paar weken geleden had Aldi een bokkenpakket.
En omdat Action Man graag op sokken loopt
nam ik een setje mee. Het is een 4-draads garen,
dus de sokken kunnen gewoon in de schoenen. 


Vorige week bracht ik mijn koffers naar de Kringloop.
Sinds deze zomer hebben we een vestiging van Dorcas,
dus: iets brengen is ook binnen kijken....

Had ik echt geluk: de ingebrachte sieraden van de afgelopen
tijd werden bekeken en geprijsd. Ik vond een knoppenketting,
een armband met zilveren kralen, een kralenketting met bijzondere
glaskralen en nog een zelfgemaakt sieraad met ook bijzondere kralen. 

Die ga ik demonteren en gebruiken voor mijn borduurwerken. 
Die ene grote knoop gaat in het project " Running in cirkels". 

Nu terug komen op die speculaasjes: 
we hadden een heerlijk toetje op Sinterklaasavond.

Ik heb nog een paar speculaasjes over, maar het kan ook goed met 
kruidnootjes. Dus alle restjes van Sinterklaasavond kunnen opgemaakt worden.





5 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Wat een jeerlijke sokken lijken me dat. En een mooie vondst heb je met die sieraden.

miekequilt zei

Wat een mooie sokken. Ooit ga ik het toch ook eens proberen. Wat een geluk had je bij de kringloop, leuk hoor.

Elizabeth zei

Dat zijn niet zomaar sokken... Je zou ze bijna met een hoofdletter schrijven.
Fijn hè, die Dorcas winkels. Je steunt meteen een goed doel. En je kunt weer fijn vooruit met deze materialen!

Marguerite zei

Je sokken zijn mooi geworden.
Ben nog niet bij Dorcas geweest. Toch maar eens naar toe fietsen

Anny zei

Wat een leuk, al die kettingen om te demonteren. Keurige sokken hoor! En met het weer deze week zit ik ook 's avonds heerlijk met zelfgebreide sokken op de bank.