zondag 31 maart 2019

Lekker bezig





Het was heerlijk om vanochtend in het atelier aan het werk te zijn.
Laatst zag ik ergens op het WWW een boekje, gemaakt van het tijdschrift Daphne´s Dairy.
Daar heb ik ook een paar van liggen± te leuk om weg te gooien,
maar daar liggen ze dan op een stapeltje.

Eindelijk weer een de tafel vol met allerlei knipsels,
kaarten, stickers en bandjes.

Het formaat wat ik koos, is het zelfde als mijn andere boekjes,
traveller´s notebook 21 cm.hoog,23 cm. breed  
en dan dubbelvouwen.
Je ziet, dat er een voorpagina van het tijdschrift op maat gesneden is.
Heerlijk stevig, prima voor de omslag,
de pagina´s zijn van stevig, gekleurd papier
pagina´s uit een agenda, papiertjes uit het Flow Paper Loversboek



kaartjes uit de Happinez,
alle verzamelde kleinigheden komen nu goed van pas. 
het wordt heel girlie, girlie ben ik bang.

wordt vervolgd....



In aansluiting op mijn vorige bericht over het Chinese draadjesboek,
gemaakt in een workshop van Ien Rappolt
nog een een foto van de binnenkant van mijn boekje.
Alle doosjes zijn gevouwen van mulberry papier.
De figuurtjes zijn originele stempels, die Ien kocht bij de Dongvrouwen.
Zij kleuren ze ook in, maar ik weet niet hoe ze dat doen.
Inkt of kleurpotlood misschien.

5 opmerkingen:

Truus zei

Leuk dat je ook bij Ien Rappold een workshop hebt gedaan. Je leert zoveel van haar! De stempels worden oorspronkelijk met potlood ingekleurd maar tegenwoordig ook met viltstiften vertelde ze ons.
Leuk zijn jouw boekjes!
groetjes,Truus uit Drenthe

Marjan zei

Wat leuk dat je ook een boekje maakt, ik ben reuze benieuwd naar het eindresultaat. Girlie, girlie is prima toch? šŸ˜‰
Ook leuk om de binnenkant van je draadjesboek te zien, ik vind het reuze 'vernuftig' in elkaar zitten.

Marguerite zei

Je bent weer lekker creatief geweest.
Leuk!!

Elizabeth zei

Ook al zo lekker bezig! Hier ligt ook nog een stapel Daphne's... bijna te mooi om er in te knippen. Wat hebben we toch een heerlijke hobby!

Anny zei

Lekker meisjesachtig is toch heel leuk. Echt Daphne’s Diary. Af en toe koop ik hem ook maar erin knippen? Nee, ik herlees ze ook graag. En de sjaal is nog niet af. Maar die rondjes komen er vast aan.