woensdag 28 januari 2015

Silhouettes - Journal52


Deze week is het thema bij Journal52 "Silhouetten". Vorige week moest ik dagen zoeken naar een manier om het thema "Conservation Starters" uit te voeren.
Deze week was het snel raak - op een verpakking van de plaatselijke boekwinkel zag ik dit meisje. Deze keer geen harten, vogels of katten - zij moest het wezen!Verkleind en uitgeknipt zit ze nu in het zonnetje te lezen op een achtergrond met zwevende letters. Lezen en letters zijn belangrijk in mijn leven, vandaar de verwerking op deze manier.


3 opmerkingen:

Anny zei

Ik zag de opdracht op journal 52. En wist echt niet hoe ik dit zou aanpakken. Dit is een geweldige oplossing die je zomaar in de schoot wordt geworpen maar je moet het wel zien!

Gonny zei

En nu ga ik toch echt eens even een kijkje nemen bij Journal 52. Mij lijkt het heel moeilijk, maar jij weet steeds weer zo'n originele oplossing te bedenken.

Elizabeth zei

Mooi vorm gegeven aan het onderwerp! Soms moet je de spullen niet te ver weg zoeken ...
Morgenavond weer de nieuwe prompt..!