dinsdag 4 november 2014

Hulp gevraagd - google plus

Een tijdje geleden koppelde ik Google Plus aan mijn blog - dat leek toen een goed idee.. meer mensen bereiken, zoiets dacht ik.

En dat is wel zo, maar nu kunnen alleen mensen, die ik in "kringen" heb gezet, reageren op mijn blog. Als ik je niet toegevoegd heb, dan komt er een schermpje voor, waar je je moet aanmelden, voor je een reactie kunt toevoegen. Ik had me dat niet gerealiseerd - nu heb ik het opgezocht: alles van Facebook en Twitter komt er dan ook bij. Ieeek....waar ben  ik aan begonnen?

Dit was niet mijn bedoeling, ik wist niet dat het gebeurde tot ik er op gewezen werd. Nu heb ik mijn Plus account opgeheven in de hoop, dat alles weer normaal zo worden.

Alleen, dat reactie schermpje bij het blogbericht, blijft te voorschijn komen. Daar ben ik nu al een week mee bezig en ... NU WEET IK HET NIET MEER...

Wie kan mij helpen, om weer terug te komen naar mijn normale, simpele reageersysteem? Wie is er een beetje thuis in deze materie en kan mij vertellen, hoe ik weer - gewoon - reacties kan krijgen?
Je kunt reageren via mijn mailadres, je vindt het als je klikt op "mijn volledige profiel weergeven".

Je hulp wordt heel erg op prijs gesteld!!!

1 opmerking:

Blogzweden zei

En de reacties doen het inderdaad weer. Nadeel is natuurlijk wel dat de Google+ reacties verdwenen zijn.