woensdag 6 februari 2013

Web-log migratie





Ja, dat was me wat: weblog ging migreren - maanden zitten wachten en het is nooit weer goed gekomen!

Deze week kreeg ik een mailtje van Web-log.nl, nog over het oude blog. Alle blogs worden opgeheven, begreep ik eruit. Ik heb vorig jaar nogal zitten prutsen en mailen, om mijn oude bestanden over te laten zetten naar het nieuwe (blogger) blog. Dat is uiteindelijk wel gelukt, maar met fouten: filmpjes missen, taalfouten, maat van de foto's klopt niet, enz.

Nu ben ik er toch maar mee aan de gang gegaan, met als resultaat een paar berichten van jaren geleden, die nu ineens "gepubliceerd" zijn. Is een beetje verwarrend... Toch ga ik ook de oude berichten nakijken en foutjes er uit halen. Dan is het eindelijk weer op orde. Toen ik begon met bloggen, had ik niet verwacht, dat het tot zo'n dagboek zou uitgroeien!

Geen opmerkingen: