zondag 31 juli 2011

Flinke Fair in Hemelum - 2011

Flinke fair 009

Vanmorgen een prettige tijd doorgebracht op de "Flinke Fair". Ik kocht het schriftje rechtsboven bij het kraampje van Nicole Blaak: babongo heet haar site. Allemaal dingen van gerecycled materiaal. Ik kreeg het mee in een beeldig tasje, gemaakt van een pagina uit de Flow. (ligt onder deze kaartjes hierboven).

Flinkeboskje 003
Flinkeboskje 008

Flinkeboskje 006 


Er was werkelijk van alles te koop, met de nadruk op vintage en gerecyclede materialen. Ook oude boeken, stekjes, zelfgemaakte jams, keramiek en speksteen.


Flinkeboskje 005 

Flinkeboskje 011 
Nog even achterom kijken, voor ik naar huis ga... het wordt al gezellig - overal plekjes om koffie met zelfgemaakte lekkere dingen te eten. Ik heb mijn potje jam - voor de cake thuis!

3 opmerkingen:

Rixt Siersma-Lunter zei

Hallo!

Wat een ontzettend leuk stuk over onze flinke fair! We kijken terug op een enorm geslaagd weekend! Hoop je volgend jaar weer te mogen begroeten, tot ziens!
Rixt (eigenaresse it Flinkeboskje)

Minke Wiersma zei

Wat leuk dit zo te lezen over de FlinkeFair en wat een sfeervolle foto's.
Ook ik heb nog een steen gekocht!

groeten en tot ziens bij Nynke,

Homepage zei

... [Trackback]...

[...] Informations on that Topic: ireneinhetatelier.weblog.nl/2011/07/31/flinke-fair-in-hemelum/ [...]...