woensdag 4 mei 2011

Omslag maken voor mijn journal

Omslag maken 001

Het huiswerk voor deze week heeft te maken met het omslag voor onze pagina's. Het lukt me maar niet om verder te komen - dat geel, hé, dat geel...jeetje, wat is dat fel!
Weet je wat: ik kaft het eerst met dun, wit papier, dan ben ik die kleur kwijt. Dus: plakken maar en daar knapt het wel van op:

Omslag maken 002

Nu kan ik er wat mee - elke kleur is mooi. Alleen, het is de bedoeling, dat je één lapje gebruikt voor de hele binnenkant. Mijn lapjes zijn te klein, het zijn stalen uit een stalenboek. Mmmm... even over nadenken (want aan elkaar naaien is niet mooi, omdat er langs de randen een dikke laag papier zit).
Even wat anders -er is nog een tweede boek in de maak:

Omslag maken 008

Eén van de "dure" boeken (0,50 cent) mist nu zijn originele bladzijdes. Dit wordt een kantjes/bandjesboek. Nostalgie....

Geen opmerkingen: