dinsdag 22 juni 2010

Dominante dame in het atelier

Dacht ik het lekker rustig te krijgen in het atelier: pakketje hangt, juwelenboekje af - geen bijzonderheden aan de hand - krijg ik bezoek van een tamelijk dominante dame. Ze is eigenlijk maar een simpel figuurtje op een lapje, gevonden in mijn lapjesbak met het opschrift: "Bont/Gek". Zodra ik haar zag, gaf ze aan, dat ze op vilt wilde, machinaal geborduurd xe9n bewerkt met kraaltjes. "Als dat gedaan is, dan ook even de vogel doen...."

Godin 001
Okxe9, geen probleem, toch? De volgende stap is het andere lapje, dat op mysterieuze wijze ineens op de grond lag.. figuurtjes van de Chinese astrologie. "Jahaaa", zei Godin (zo noem ik haar intussen), "die moeten er ook bij!" Dus ik zit nu de twaalf Chinezen te bewerken... waar het heen gaat.. ik zou het niet weten. Godin zal het wel zeggen...

Geen opmerkingen: