zaterdag 24 april 2010

Een dipje op zaterdag

Het begon allemaal zo mooi vanmorgen: stralende dag met veel dingen om te doen. We gaan plantenbakken kopen en plantjes inslaan om ze te vullen!! Leuk, aan de schutting bij de openslaande tuindeuren. Bij de Welkoop stond een enorme hoeveelheid plantjes te wachten: begonia's en vlijtige liesjes, verbena's. Dxe1t en dxe1t wil ik mee... Eerst meer even naar bakken kijken. En hoeveel kost een nieuwe regenton, want onze is lek.

Ineens een enorme bloedneus, die me de rest van de morgen heeft bezig gehouden. Resultaat: wel plantenbakken, geen plantjes, geen regenton. Veel bloederige zakdoeken en even een beetje rustig aan.

Ik heb nu wel wat blogjes bekeken. Kijk eens hier op dit blog. Ze is xe9xe9n van mijn favorieten. Zo kleurig, dat ik er heel blij van wordt. En dan nog dit blog, een juweeltje van patronen en informatie op gebied van kruissteken. Gek, allebei bloggen die niets te maken hebben met quilten...

Maandagmorgen meteen terug naar de Welkoop en fleurige dingen ophalen. Dat wordt weer feest in de achtertuin... Komt er misschien toch ook nog wat regen?

Geen opmerkingen: