zondag 13 april 2014

Randje per Week in het voorjaar





Het is nog vroeg als ik deze foto's maak - het polletje winteranemoontje is nog niet eens open gegaan. De rode Kerstroos is verbleekt tot schitterend roze met bleekgroen. Er zitten al zaaddozen in..


Op mijn wandeling zie ik deze combinatie - hetzelfde kruipertje met de witte torentjes gecombineerd met spierwitte tulpen. Goed idee!


De zon is ook nog niet helemaal wakker - prachtig hoe het licht over het gras strijkt... (zie je wel, dat er hoognodig gemaaid moet worden?)


Onze eigen sierkers is op z'n mooist, vorige week zondag een paar voorzichtige bloemetjes, nu op volle sterkte.

En de randjes?
Hier zijn ze:


Al begonnen aan de nieuwe, die gisteren op de site stonden. Eerst een eenvoudige, dan eentje, die meer denkwerk vraagt.

1 opmerking:

Anny zei

Ja, daar in het Noorden lopen jullie echt wat achter. Mijn sierkers valt alweer uit. Gelukkig maar want de schilder wil graag m'n houtwerk vervenen dan moet de boom leeg. Intussen loopt ie wel alle blaadjes lekker het hele huis door! Heb ik nog wat te stofzuigen ;-)