zaterdag 9 april 2011

Pagina's voor het journal

Dagenlang lekker met verf "gekliederd". Dxe1t is leuk... eerst met verdunde verf, daarna stempelen en beschrijven. Alles kan en het vraagt om meer. Andere kleuren, stempels, glitter.... genoeg voor nog een paar boekjes.

Pages 001 
Mijn probeersels, nog een beetje voorzichtig. De verschillende maten en soorten aquarelpapier geven verschillende resultaten. Het ene vel vouw je gemakkelijk dubbel, het andere kost meer moeite.

Pages 003 
Als ik wil, kan ik me nog bezig gaan houden met de Hedendaagse Spaanse Grammatica - het boekje bewaar ik. De kaft ligt klaar om gebruikt te worden voor het journal. De pagina's zijn op maat gescheurd ( niet geknipt - op straffe van verwijdering uit klas).

Dan maak je setjes van je pagina's:

Pages 004 
Wordt vervolgd.....

1 opmerking:

Willy zei

Prachtige kleuren waar je voor gekozen hebt. Ik kijk uit naar het vervolg.
Fijne zondag