vrijdag 10 september 2010

Vitrines in de bieb - haken

We hebben in de bibliotheek twee vitrines. Ik zorg ervoor, dat ze elke keer gevuld zijn met een verzameling. Daarvoor zoek ik steeds nieuwe mensen met iets leuks om erin te zetten. Soms moet ik er wel wat voor praten, soms is het zomaar klaar. De verzameling blijft twee maanden staan, zodat veel mensen 'm kunnen bekijken. Er is al heel wat geweest: prachtige werkstukken van LEGO, pollepels, peper-enzout-vaatje, kinderbijbels, boekenleggers, het is iedere keer weer leuk.
Dit is wat er nu in de vitrine bij de jeugdafdeling staat:
Vitrines 002
Daar spatten de kleurigheid en het entousiasme toch vanaf? Dineke haakt ze allemaal zelf! En, het leuke is, ze zit nog op school - dus, er zijn nog jonge mensen met haken bezig!! Ze zijn allemaal te koop. Ik ben benieuwd of ik er een paar voor haar kan kwijt raken. Dat verdient ze wel!
Vitrines 003
En gevoel voor humor heeft ze ook...  Kijk nog even op haar site.

Geen opmerkingen: