zondag 2 december 2018

Traveller´s Notebook


Ik vertelde al over het boekje, wat achter in het Flow boek for Paper Lovers zat
Ik ben echt dol op mooie aantekenboekjes en zou het liefste 
een echte Midori hebben. 
Alleen:
*best aan de prijs
* ik heb al een agenda
*ik heb al een bullet journal
* ik heb al een paar zelfgemaakte aantekenboekjes
* is niet nodig....
*je kunt het ook zelf maken

Aan de slag met een restant leer en een paar oude
hangmappen omslagen.




uitsnijden en wat versiering...





met hoedenband maak je de elastieken, waar je de losse boekjes achter schuift.
Dat elastiek is tamelijk dik, dus met een lus van dun draad trek je het door
je geponste gaatje.


Dan  nog een elastiek om het mapje dicht te houden.
In mijn eigen "winkeltje" vond ik mooie kralen voor de versiering.


Mijn beide boekjes, een agenda voor januari en februari 2019 en het Flowboekje,
 zijn er al in geschoven.
Ik ga er nog een boekje bij maken,
dat wordt een bullet journal. 

6 opmerkingen:

Happy Earl Grey zei

Dat ziet er geweldig uit, mooi werk! Groetjes

kaneeltje zei

Wat ben je weer lekker bezig geweest! Ben benieuwd naar jouw invulling later. Ik heb voor nu een december daily.

Elizabeth zei

Nou, ik dacht 'laat ik maar niet gaan kijken bij je link van de Midori'... Maar ik wist niet goed hoe ik het me moest voorstellen een klikte dus wèl op de link.
Maar ik zal je vertellen dat ik jouw 'oplossing' eigenlijk VEEL leuker vind! Wat heb je nu een schitterend en uniek 'mapje'!
Groetjes, Elizabeth

Marie-Louise zei

Heel mooi gemaakt en origineel, leuk hoor. Ik heb ook al staan watertanden bij de nieuwe Flow for paperlovers, daar wordt je vanzelf creatief van.

Anny zei

Zelf maken is eigenlijk veel leuker! Kun je ook echt trots op zijn.

Marjan zei

Van Elizabeth (Bussy Betty) kreeg ik de tip jouw blog eens te bezoeken. Ik ben namelijk sinds kort door Elizabeth besmet met het art-journalingvirus en ik ben er blij mee! Voor mij valt er nog een hoop te ontdekken.
Wat heb je een prachtige omslag gemaakt, reuze knap!
Natuurlijk ben ik benieuwd naar wat er nog meer voor moois verschijnt, dus ik heb me alvast aangemeld als volgster. Dank voor de inspiratie!