zaterdag 18 april 2015

In de verte staren - Journal52


Het thema voor de afgelopen week was: Cards. Daar moest ik wel een tijdje voor naar buiten staren...
Dat was geen straf, want is dit geen prachtige lucht? 't Was bij het opkomen van de zon, het werd een prachtige dag en later wist ik ook hoe ik het thema zou uitwerken.

Met een gekreukelde Heer uit een oud spel kaarten - had een beetje in de verdrukking gezeten achterin een laadje :-))


Bij het opstaan hoorde ik het liedje van Dionne Warwick: Why must you be a Heartbreaker?
Dat sloot perfect aan bij mijn verfrommelde Heer: zijn dame zingt dit liedje!


3 opmerkingen:

Elizabeth zei

O, wat leuk ... En dan zomaar dat liedje dat je tegemoet komt!
En die lucht is schitterend..., wat een uitzicht ... heerlijk om bij te mijmeren...

groetjes, Elizabeth

Johanna Zweden zei

Groetjes vanuit Zweden en een fijne zondag

Anny zei

Geweldige combinatie. Wat heb ik dat liedje al een tijd niet gehoord. Leuk jeugdsentiment.