vrijdag 5 september 2014

Randjes....of: hoe blij kun je zijn?


Hoera, mijn randjes zijn af! 
En niet alleen de randjes, maar ook weer een motiefje.

En dan.. hoe blij kun je zijn als je iets terugvindt?
Gisteren de he-le boekenkast (boven en beneden) afgezocht naar het boek over "bedachte landen". 
Het was een afgeschreven boek van de bieb, niet zo groot. Maar dat maakt het zoeken niet gemakkelijker...



Gelukkig is het weer terecht en kan ik verder met het zebrawerkstukje: Samen met het boek er naast: Personal Geographies kan ik het nu verder uitwerken. 

Het groeit maar door: van een "klein-lapje-in-een-doosje" is het nu een " boekje-in-een-sigarenkistje".
De kaarten in het landenboek ga ik gebruiken als pagina's, op maat snijden



Wat ik ook terugvond was mijn doos met Vliscolappen, 
wow -
 is dat even een rijkdom om die open te maken! 
Meteen gebruikt om het zebra-lapje tegen te voeren. 

Langzaam begin ik te begrijpen wat het eigenlijk is:
 het oude aantekenboekje van een ontdekkingsreiziger .....



Daar kan ik nog wel een tijdje mee vooruit....

2 opmerkingen:

Johanna Zweden zei

Hij word schitterend Irene
En ja wat kan je soms zoeken hé
Fijn weekeinden en groetjes uit Zweden

Anny zei

Wat spannend zo'n ontdekkingsreis. Ik ben benieuwd wat je allemaal nog meer ontdekt! En die randjes, oei die veroorzaken bijna een wekelijks schuldgevoel: ik lig dramatisch achter. Ben ook niet zo'n patroontjes borduurster. Vrij werk gaat best. Maar zo'n voorgeschreven randje... ieieiech!