dinsdag 11 september 2012

nieuwe aanwinst


Ooh, dat kun je toch niet laten... zo'n leuk boek!! Ik heb altijd een koude rug en ben dol op sjaals en sjaaltjes. En dan dit boek ontdekken.. joepie!
Er staan in elk geval drie werkstukken in, die ik heel leuk vind.

Dit zwart/witte kolletje


Veruit favoriet is deze omslagdoek van de voorplaat,  in entrelac: niet alleen mooi op een simpel t-shirt, maar ook lekker warm om je hals.



En dan ook nog deze kol:


Daar moet ik wel goed uitkijken, wel materiaal ik ga gebruiken. Met wol is het na een paar uur al kriebelen geblazen. Dan is een katoenig garen beter, lijkt me. Wol breit wel veel mooier...

Eerst nog even verder met de breirolletjes.. eerst die van Jookies en  nog de ajourpatroontjes van Annelein.

En ook nog op zoek naar een mooi boek....

2 opmerkingen:

Anny zei

Het ziet er allemaal erg leuk uit. En een mooi boek? Misschien Honderd jaar, van Wassmo? Ik heb het al 3 keer gelezen. En nu ligt Het licht der zee te wachten tot m'n andere boek uit is... als ik het niet op je blog hag gelezen had ik het nooit meegepakt!

Marjan zei

Mooi boek lijkt me! En moeilijk om een keuze te maken. Misschien alle drie gaan maken?