donderdag 31 mei 2012

Ravage!!!

Dat heb je ervan, ActionMan gaat even een plankje ophangen en kijk nu eens?

                                                                   



Ja, ik had het ook beter moeten voorbereiden - zo'n kralenkastje is niet aan de muur geschroefd, toch?
Het zijn ook geen echte kralenbakjes.  Ooit hadden ze een nuttig leven in de werkplaats - losse tv/video onderdeeltjes op orde houden. En wat was ik blij, toen ik ze kreeg! Eindelijk orde in mijn verzameling kraaltjes en pailletten.

Tja, dit is echt een ramp, daar kun je alleen maar een diepe zucht bij slaken en op zoek gaan naar een flinke opscheplepel en een grote schaal. En zet dan om de hoek ook de stofzuiger maar vast klaar...

effe doorpakke!


Hier ben ik nu: het meeste is uitgezocht. Dit is over - er zijn verschillende opties - 
1. hard weglopen
2. wachten tot het mooi weer wordt en het buiten uitzoeken
3. in een trommeltje doen en weggeven aan de Naschoolse Opvang.
4. in de grijze container kiepen en opgelucht zijn - opgeruimd!

mmm, wat zal ik eens doen?

2 opmerkingen:

gerke60 zei

Hoi Irene.

Heb zelf een doos met schroeven,boutjes,ringen e.d. van meer dan 3 kilo !!
Als winkels gesloten zijn en ik met klussen wat te kort kom, heb ik vaak nog wat voorraad om te gebruiken en ben ik toch blij met deze "noodvoorraad" :-)
Succes.

Groetnis Gerke

Anny zei

Wat vreselijk... je gaat vast voor optie 4!:-) Nee hoor, gewoon af en toe wat uitzoeken. Mooi weekend. Anny