dinsdag 1 november 2011

Nieuw begin - verkenning


Dit is de hartelijke ontvangst op mijn nieuwe werkplek - collega en ik kennen elkaar goed, omdat we al jaren samen in de "eigen" bieb werken. Zij heeft op deze plek haar tweede stekje. Na de introductie van een paar weken geleden door haar collega - de vestigingscoördinator, gaan wij de komende tijd samen op maandag hier werken.


De ruimte is niet groot, maar heel praktisch ingericht. Ik vind het er heel gezellig.


In de loop van de middag zetten we hier koffie klaar voor de klanten.



De self-service is lekker dicht bij onze balie, zodat je er goed zicht op hebt en hulp kunt bieden als het nodig is.


Alle prenten- en stripboeken staan bij elkaar. Het autootje is doorlopend in gebruik!
Na een drukke middag met veel vragen, overleg over werkverdeling en thuisraken in de balie/computer snel naar huis. Volgende keer laat ik mijn andere nieuwe werkplek zien: een Lytse Byb.

En toen ik 's middags onderweg was, heb ik nog uitgekeken naar de apen en beren, die er rond moesten lopen. Ik zag ze nergens...




1 opmerking:

Jolanda zei

Het lijkt mij een inspirerende omgeving!