maandag 23 juni 2008

Introverte pagina







De eerste pagina in mijn "Introvert"boekje. Op het envelopje van de linkerpagina ligt het kaartje met de kenmerken van een introvert type. Erboven en op de envelop zitten bloemen, die ik uit een servet van de HEMA knipte. Eerst op stevig papier geplakt, daarna zorgvuldig knippen. Rechts zit een kaart van de tekenares Sulamith Wulfing. Ik kan me niet herinneren, wanneer ik die gekocht heb, tien jaar geleden? Ik heb een setje met heel bijzondere tekeningen van haar. Ze heeft ook een site. De kaart kan opengeslagen worden. Erachter zit een kaartje met een inspirerende tekst.

De effen achtergrondjes zijn verfstalen van Karwei. Dat is leuk om uit te zoeken in die winkels. Lekker rommelen tussen al die mooie kleurtjes. Ze hebben ook prachtige behangstaaltjes! Ideaal om te gebruiken bij altered art werkstukken. Ik heb er ééntje bestempeld en daarna meteen embossingpoeder er over gestrooid. Dan verhitten met de heatgun.... Krijg je mooi reliëf!



De binnenkant van het deksel

Geen opmerkingen: