zondag 12 november 2017

Verrassing.....






Hier kun je lezen over de mooie boeken van Susan Branch, die ik kocht voor mijn verjaardag.
ik heb me ook ingeschreven voor haar nieuwsbrief, 1 x per maand.
Vorige week kwam de brief van november, ook in handgeschreven stijl met beeldige illustraties.
Kop thee ingeschonken en ik ging zitten lezen, 


Kom ik ineens mijn eigen naam tegen !!
Ik werd even nét zo rood als de kleur die gebruikt was voor de letters in het bericht.
Ik had een Kerstbeker gewonnen, bij haar give away.....

WOW,
OMG
nou, ja
je begrijpt mijn reactie wel:
ik was echt heel verbaasd:
uit meer als 2.000 reacties op de oproep
gekozen worden,
is toch wel erg geluk hebben...

Toen begon het afwachten,
moet uit Amerika komen,
wanneer gaat het op de post...
Ze schreef in haar blogbericht, dat ik de beker vóór Sinterklaas
in huis zou hebben...





Gistermiddag stopte het busje van Post.nl
(ik kon me niet herinneren iets besteld te hebben)
eerst de vraag, of ik een pakketje voor de buren
kon afgeven
en daarna nog iets voor mezelf...
en daar is de beker al!!


Is het niet een schattige beker?
Het is een flinke maat,
heel geschikt voor chocolademelk,
een flinke bel thee
en zelfs wel voor yoghurt mét...

Top!!!

6 opmerkingen:

Truus zei

Nogmaals gefeliciteerd met je beker van Susan.
Dat is inderdaad voor de Sint in huis.
Leuk hoor om zo kort na je inschrijving al wat te winnen dat is mij na al die jaren nog nooit gelukt.
Veel plezier
groetjes, Truus uit Drenthe

kaneeltje zei

Wat een geluk ! Het is een prachtexemplaar, mooi op tijd voor warme choco met slagroom. Geniet ervan !

Elizabeth zei

Wow Irene, dit is tè leuk! Ja, ik snap dat je helemaal verrast was...
Wat een heerlijke verwenmomentjes zul jij de komende tijd krijgen. Nou ja, misschien moet je er wel zelf voor zorgen (of iemand heel lief aankijken ...), maar met zo'n beker is het toch wel heel speciaal!

Groetjes, Elizabeth

Marguerite zei

Wat een super leuke mok.
Doe maar lekker chocolademelk met heel veel slagroom.

Gonny zei

Wat een leuke mok Irene! En wat een gelukje dat juist jij hem won. Ik ken Susan Branch niet en ga snel eens even op zoek naar haar, want dit spreekt wel aan.

Anny zei

Geweldig! Zo smaakt alles nog lekkerder! Leuke poezenkaart ook.