vrijdag 2 maart 2012

"Ik ben bijna jarig"



Daar zat ze dan, even een beetje qualitytime - meiden onder elkaar.

 "Ik ben bijna jarig en ik wordt al VIER!' Ja, dat had ik ook al gezien op de kalender - eind deze maand wordt ActionGirl al vier jaar en is ze officieel volwassen.

"En wat wil je dan?" vroeg ik.

"Een meidenparty", zei ze.

"Oh? Hoe wil je dat hebben?"

"Ik wil een muizenfeestje met alleen meisjespoezen en dan filmpje kijken, spelletjes doen enzo. Er mogen geen jongens komen!"

"Wie wil je laten komen? 
Weet je dat al?"

Ja, dat had ze ook al op een rijtje: Bontje van Moma, Lotte van beppe Jantjse, Moo en Doo van tante S. en Woezel ook, van collega. En vooruit, tante Tutie dan ook maar. Oom Kobus mag NIET erbij zijn.

"En dan vang ik eerst nog een stelletje muizen bij de buren en die laten we los, dan kunnen we die vangen".

Van dit laatste voorstel viel ik wel even stil...

"Daar hebben we het dan nog wel over", zei ik - overleg is alles met pubers, heb ik geleerd.










2 opmerkingen:

Willy zei

Veel plezier met organiseren voor de bijna jarige. Wat een mooie volwassen poes is ze ;)
Groetjes

Anny zei

Lieve Action Girl,
Wat spannend, die verjaardag! En wat heb je grootse plannen! Heb je nu geen problemen meer met je gezondheid? Je bent een mooie poes hoor.