woensdag 24 februari 2010



Dit is mijn gevoel na de 23dingen: ik ben een helling afgestuiterd. Veelinformatie en nieuwe ontwikkelingen aangereikt gekregen en bekeken. Net zoals het einde van het filmpje: ik blijf duizelig achter - wat kunnen we doen om "alles" te vertalen naar onze eigen bibliotheek, onze eigen klanten? Onze lezers/leners staan nog wat terughoudend tegenover al die nieuwe ontwikkelingen. Hoe krijgen we de klanten mee in het nieuwe 2.0 denken? Misschien valt het mee en gaat het binnen een jaar opgenomen worden in het denken en doen van de klanten. Het zal veel uitleg en begeleiding vragen. En dan de volgende vraag: de medewerkers doen al zo veel - we streven naar perfectie en dat lukt haast niet. Je vergeet bijna, dat de meeste klanten komen voor een "mooi" boek.

5 opmerkingen:

  1. Auw.. en hoe is het nu met je? Het is een beetje dubbel: je moet in zekere zin na de 23 dingen weer landen in het gewone leven en je realiseren dat die doodgewone vragen naar een mooi boek ook nog steeds belangrijk zijn. En tegelijk zijn er klanten die meestuiteren van de trap, en waar we nu misschien beter bij kunnen aansluiten.
    Groet,
    Els

    BeantwoordenVerwijderen
  2. That video was great! Thanks for joining my giveaway. I wish i could speek Dutch!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Loving the video, just popped over to say hi from Carole's journal class.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. tja, iets leren kennen is 1 ding, het omzetten in de praktijk een ander - en dan ook nog eens anderen motiveren hetzelfde te doen ...

    BeantwoordenVerwijderen