Ik zit op de uitkijk, want de kraan mag wel komen...voor het gaat regenen, willen de mannen de kapel op het dak hebben. Gelukkig komt hij al vrij vlot en beginnen ze met elkaar de kajuit van de kar te tillen.
Leuk, hoor - sensatie in de straat... altijd leuk voor een praatje met de buren.
Daar gaat de eerste zak met afval. Snel weer naar de voorkant om te kijken, hoe de kapel opgehesen wordt.
Nu binnen nog afwerken, natuurlijk. Maar dit ziet er geweldig uit, het geeft een heleboel ruimte en licht in deze kamer.