dinsdag 24 mei 2022

Heb je nog wel wat gedaan?



Elke dag ben ik aan het borduren.
Werken aan het boekje is lichtelijk verslavend geworden.
Steeds iets anders bedenken voor het volgende gezichtje
maakt het spannend.
Hier is het een los kaartje wat in een geborduurd hoekje geschoven is. 


Dit zijn de laatste pagina's van het boekje - in roze.


Met een verrassing als je de kleinere tussenpagina omslaat:
Een vrolijke dame op een groene ondergrond. 




De voorkant  is extra versierd met een gehaakte bloem
en de titel:
de meisjes van Kampen.
(ik kocht het Tildalapje met de gezichtjes bij Supergoof,
die een quiltwinkel heeft in Kampen).


Drie gezichtjes gerangschikt op de achterkant
met als extraatje de zelfkant van het lapje.
Te schattig om niet te gebruiken.


Het moeilijkste is het rugstukje, hier nog gespeld.
Intussen zit het er tussen -
beetje ruim, maar nu slaan de pagina's wel soepel om.





Langzamerhand ben ik er wel trots op.




Zo zag het boekje er eerst uit: 
drie katernen van katoenen fiberfill.





 







4 opmerkingen:

conny's quilts en creaties zei

Je ziet het onder je handen groeien. Fantastisch, wat is dat al leuk! Begrijpelijk dat je er steeds mee verder wilt.

Marguerite zei

Vind dit zo knap

Supergoof zei

Met veel plezier en heel veel bewondering volg ik de reis van de meisjes van Kampen, zo gaaf!!!!

miekequilt zei

Een Prachtig boek is het geworden. Ik geniet van het maakproces, echt leuk om te volgen. De meisjes hadden niet beter terecht kunnen komen.