maandag 3 oktober 2016

Rest verwerking - koffertje twee



Het tweede koffertje is eerst beschilderd met een restje verf van Anni Sloane,
zodat ik een neutrale ondergrond had voor het Tildapapier.


Al een tijdje in de "voorraad", zoiets wat je koopt, omdat het zó beeldig is, 
maar waar je op dat moment geen duidelijk doel hebt.
Het is scrapbookpapier met stevige vellen, waaronder ook een paar met
uitdrukfiguurtjes, zoals de bloemen en de naaimachine.

Perfect voor een koffertje voor de enthousiaste naaister...




Voor de binnenkant heb ik die mooie vellen papier gebruikt.
Ik denk, dat er ook wel een Arne & Carlosboekje bij hoort..
dat bedenk ik nu,
Daar werk ik nog aan!

4 opmerkingen:

Villa Zeezicht zei

Oh, wat schattig! En leuk dat alles zo mooi bij elkaar past, goed gedaan!

Truus zei

Enig koffertje is het geworden. En wie wat bewaard heeft wat -zeggen ze toch?
Dit koffertje komt vast op een goed plekje terecht.
Gezellige dag
groetjes, Truus uit Drenthe

Marguerite zei

Ohhh deze is ook al zo leuk...

Anny zei

Maar dit is echt een schoonheid geworden! Handig zo'n restje van Annie. Volgens mij komt in het koffertje ook wel een leuke inhoud. Hoewel... al die lieve plaatjes bedekken?