donderdag 15 juli 2010

Favoriete bladen bij de hand houden!

Knutselen 005
Ik ben een fan van de uitgeverij Stampington. Ze geven heel mooie magazines uit. Heel af en toe bestel ik er weer eentje. Deze keer hun nieuwe uitgave PRIMS over primitieve poppen - zxf3 leuk om je door te laten inspireren.... Het blad eronder is ook een speciale uitgave: IN LOVE. Altered books van elf verschillende papierkunstenaars, die een round robin achtige manier van werken gevolgd hebben. Hun boeken moesten uitgaan van het thema "LIefde". Het is schitterend om te zien, hoe ze in elkaars boeken gewerkt hebben. Het lijkt me een prachtige uitdaging om ook eens mee aan de gang te gaan. Misschien na het boekenprojekt?

Als laatste de Marie Claire Idees, mijn eerste keer. Ik ben niet zo goed meer in het Frans, na de middelbare school vxe9xe9l te weinig mee gedaan. Maar... heel leuk om door te kijken. Doorslaggevende reden om het te kopen: een uitgebreid item over shopping in Londen!!! Dat scheur ik eruit, vanwege de tips.

Geen opmerkingen: