zondag 10 mei 2009

Verjaardag

Op zaterdag was Action Man jarig. De familie kwam langs en zat gezellig aan de koffie en broodjes. Neefjes, nichtje en kleinkinderen speelden om ons heen. Ik vond het geweldg, hoe ze met elkaar kunnen opschieten. De grotere kinderen zijn heel leuk met de beide kleintjes bezig. Boven is door de jongste van de neefjes een prachtige baan gebouwd. Hij kan heel goed in z'n eentje spelen. Toen iedereen weg was vond ik deze constructie op mijn kamer:

Bouwwerk

Vooral het "kerkgebouw" vooraan is mooi gemaakt.

Buiten is het weerstation, xe9xe9n van de cadeautjes, al opgesteld. Binnen staat het scherm, buiten de apparatuur.

Weerstation  Nu kunnen we, met een simpel dingetje van Blokker, het weer mooi in de gaten houden. Ik vind het belangrijk om de windsterkte te weten, als ik naar bieb ga. En ook de luchtvochtigheid...

Action Girl vond het allemaal nogal druk. Ze trok zich terug op een mooi plekje. Je blijft fotomodel ten slotte...

Bloemenmeisje

Geen opmerkingen: