woensdag 28 mei 2008

inspiratie - introvertboekje

Introvert_001


Dit is de beginpagina van mijn nieuwe boekje. Het gaat heel langzaam deze keer. Ik heb alle pagina's van het (kinder)boekje bewerkt. Ik ben nu zover, dat de tekst er bij kan. Ik heb een lijst gemaakt van wat er op welke bladzijde moet komen. Schrijven en schrappen, printen en neerleggen, schuiven en wegdoen. Zal ik de tekst printen of stempelen? Welke ondergrond gebruik ik ervoor? Ik heb créme en lichtblauw papier. Waarschijnlijk doe ik op sommige pagina's lichtblauw. In het envelopje komen de kenmerkten van een introvert type.

Introvert_002


Dit is een paar bladzijdes verder. De bloem is van een servet van de HEMA, eerst op stevig papier geplakt. Daarna uitgeknipt. Op de linkerbladzijde zit een onderdeeltje van een oude poster van Jean Ray.

Geen opmerkingen: