Posts tonen met het label huswif. omslagdoek. Alle posts tonen
Posts tonen met het label huswif. omslagdoek. Alle posts tonen
donderdag 11 april 2013
Huswif - blz. 2
Ik ben verbaasd, dat mijn oogjesrandje zo eenvoudig was om te maken. Ik was bang, dat ik de festonsteekjes niet zou kunnen zien, maar dat viel erg mee. Het driehoekje ga ik op het flapje naaien in plaats van een initiaal. Die heb ik niet en het borduren trekt me niet zo. Misschien op een andere plek?
De ondergrond is weer van hetzelfde stukje seersuckerkatoen als de eerste bladzijde. Het keperband ligt klaar om verder gespeld te worden. Nog even kijken naar wat ik allemaal mee wil nemen - potlood, lineaaltje, bruine stift om te kunnen journallen, Misschien nog een borduurschaartje? Dit flapje komt aan de linkerkant, rechts komt een tasje voor een aantekenblokje.
Het breiwerk schiet langzaam op - met het dunne mohairgaren en de enorme hoeveelheid steken ben ik wel even bezig met een toer. Het dunne garen zorgt voor een soepele rand. Ik heb nu 5 cm. gebreid, het moet wel 7 worden. Ik hoop het te halen met dit bolletje (en anders stopt het toch gewoon wat eerder?)
Abonneren op:
Posts (Atom)